080808

Jadå, då har man ännu en blogg..
Glömde bort mina andra, minnet är ju på topp.

Ja, sommarn är slut och jag har iprincip bara jobbat. Men de är mycket som har hänt med.
Väldigt mycket.. haha.
Jag har inte träffat pappa sen jag tog studenten och ska jag vara ärlig så saknar jag den fan och lillasyster.
Ska nog till han nästa helg och hjälpa han att flytta, de är ju inte driekt första gången.
Men de ska nog funka.

Jag jobbar sista på söndag, på schema iallafall. Sen blir de nog att spring vicka så mycket som de bara går.
På måndag tar jag bort min tandställing, satan vad jag längtar, haft den i 2 jävla år. Men de blir nog bra skit de. 

Nu ska jag gå ner till mamma och se vad hon gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0