Fredag

Trött och rastlös, sugen på paj som ett as. Vill bara att de ska bli kväll så jag får kolla på Lost!

Mamma ringde och tjatade om att jag måste skriva in mig på arbetsförmedlingen, så ja, då måste jag nog göra de. De ända hon gör nuförtiden är att tjata. Men hon vill mig bara väl sa Åsa. De kanske är sant.

Igår så åt jag på kalles med Jossan, Jenny, Jennifer, Sandra och Amanda. Jävlar så gott de var! Riktigt mysigt med. De borde göras om.145 spänn för nå kött å pommes och vatten, galet gott. De var roligt att träffa alla dom där igen, jag kommer ju inte göra de i skolan så. Man börjar bli gammal nu känner jag! Lika bra å börja pensionspara på en gång. Välja gravsten och skaffa en unge.

Fest på lördag iallafullafall. Jag måste nog ta och lugna ner mig med drickandet. De börjar stiga en åt huvet. Eller så är de nått annat som gör de ;) Nä men seriöst ikväll ska de bara vara mys och jag längtar hur mycket som hellst. Jag skulle nästan kunna fara ut och jogga för att tiden ska gå fortare. Men de skulle aldrig hända så jag stannar hemma. Jogga är för mesar!

De finns så mycket jag vill skriva men pajen lockar som fan nu! HOJ


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hörredu jag är allt äldre än dig ;)

2008-08-22 @ 16:28:24
URL: http://sandrahed.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha ja det var lena tror jag. Hon verkar snäll i alla fall, och så hade hon brunt hår, och var gravid. :P

2008-08-22 @ 17:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0