Glädje

Jag tror ingen kan förstå hur lycklig jag är just nu. Jag har kommit in på universitetet i Umeå, social psykologi. Jag fick veta de när jag satt i möte på arbetsförmedlingen! Mamma ringde som en tok till mig och sa att jag fått brev från Umeå Universitet, så hon öppnade och sa att de stod "Välkommen till Umeå Universitet." Lyckan var överflödig! Jag har även träffat Bella och Kaj idag! Min lycka kommer att ta slut inom en snar framtid känner jag! PLUS att jag ska tona mitt hår idag och klippa mig imorn!

Daniel står i duschen just nu, jag vill att han ska komma ut så jag får se på Lost och han sova. Jag tror jag kör slut på den stackarn! Haha lillen då! Sen ska vi fara till Jossan och färga hår, eller i mitt fall tona! JAG KOMMER BLI HUR SNYGG SOM HELLST!!

LYCKA I ÖVERFLÖD.
 
 

Finig.

Kommentarer
Postat av: Emmaaaa

Ska du gå skola????????

Fan va skojj Grattis

2008-08-27 @ 19:03:23
URL: http://emmahellstrom.blogg.se/
Postat av: Linnea

Grattis gumman! Kommer sakna dej grannen!

2008-08-28 @ 04:12:28
Postat av: Pallelito

Grattis gumman !! :D Behöver du nått psykfall att träna på så ställer palle alltid upp ;) miss u min lilla pippi långstrumpa !! <3

2008-09-22 @ 21:34:48
URL: http://paulinsegetstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0