Torsdag

Haha partéy igår! Ganska så roligt. VAD SÄGER JAG? De var ball. Lite suddigt där på slutet men de är ok. Träffa en hel del människor. De var ju sån där hudvårds grej hos christina innan vi gick ut, så ja köpte nå tjafs av de där. Men jag kommer inte ihåg hur man skulle använda de. Jag har seriöst tänkt hela morgonen. Jag var ju inte full då hon berätta de så jag borde ju egentligen komma ihåg. Jag kom bara ihåg typ den där saken som gör att man får jämnare hud. De är verkligen inte lätt å vara mig, men kul. Nä men man blir ju råfräsch av sånt, nog ska jag börja använda de där. Eller anväder jag de inte så är jag dum i huvet, jävla 900 spänn! Hoppas den där mary kay är bra.

Pallar inte skriva mer. Hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0