Kundvagnar, blocket och Hugh Grant

Helgen har ju varit väldigt rolig, festade lördag. For in på matfesten och åt langos. Haha träffade nått pucko som inte tålde skämt, han var lite skoj för att han blev så ruggit arg för att vara så gamal! Aja, sen for vi till olles å träffade hur många roliga människor som hellst. Tror inte att dom tog slut nån gång. Sen när vi började gå hem så tog jag mig tiden att köpa en stol på blocket. Jag å Daniel bar den hem till han. Sen när vi vaknade på morgonen for vi till statoil eller vad de nu är som är där. Påvägen tillbaka hittade vi en kundvagn som jag fick åka i. Självklart så tog vi upp den till lägenheten, de var dock inte så populärt av Frida.

Igår tog jag de bara lugnt, va med Jossan snacka skit, åt ostkrockar kollar på tv osv. Sen for jag hem och satt vid datorn och bara slöade, pratade med Danne i telefon, sen så kollade jag på Music and lyrics. Jo, jag ser samma film nu. Jag tycker den är ganska söt faktiskt. Låten som dom gör är faktiskt nördigt försiktigt söt. De är typ en låt som skulle kunna vara med i lilla melodifestivalen och vinna. Jag blir varm inombords av att se den.  Varför jag ser den igen är för att jag missade slutet och de kändes onödigt att se bara slutet. Så jag ser hela istället. ^^

Ikväll blir de att fira Daniel som fyller 21 idag, gammgubben dära. Måste typ kanske baka nått eller köpa en tårta. Ärligt så tror jag inte att de kommer behövas eftersom han blir firad innan han kommer hit. Men men, lite måste han kanske smälla i sig.

Egentligen skulle jag fara in till stan på arbetsförmedlingen men jag pallade verkligen inte röra på mig, känner mig lat och slö. Sen är de ju sånt skinande väder ute, man vill bara springa ut å lägga sig i gräset och känna hur regnet blöter ner en. Fy vilken tragisk dag de här kommer vara. Tills Danne kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0