Ikea

Igår var vi på Ikea med Manda & Olov. De var verkligen hur roligt som hellst, hittade en massa saker & åt korv som gav dom äckligaste raparna. Jag kan säga de att de luktade inte gott i baksätet på Saaben. De bidrog Amanda till. Vi filosoferade om hur stor världen är & skratta åt verkligen ingenting.

Innea på Ikea lyckas hon skrämma bort andra från varor genom att yttra sig att de är gamlingar som köper sånna saker. Danne fick sin genom hela vägen & kom hem med en säng som va björk. Så han kommer få de tufft i framtiden. Olov köpte mest bara växter, jag ångrar mig att jag inte köpte ett sånt där litet växthus som han köpte. De var verkligen mysigt. Han kan inte haft de lätt stackarn, han försökte sova men tror inte de gick någe vidare.

Vi var in på Candy world & köpte Jelly Bellys, de ska tydligen gå att blanda smaker så att de blir andra smaker! Jag har inte smakat de än men ska göra de när jag har tid att sitta ner & njuta!

Just nu håller Danne att skruva ihop köksstolarna, dehär kommer att bli hur fint som hellst. Nu ska jag hjälpa han! Hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0