Ska livet vara såhär ?

Jag har gråtit hela natten, jag har sovit 2 timmar sen vaknat och varit vaken i 2. Så har de pågått hela natten. Nu är jag i skelleftehamn och väntar på att vårdcentralen ska ringa upp. Jag har så himla ont. Min halsmandel täcker halva halsen och den gör konstant ont. De gör mer ont när jag vrider på huvet. Jag vet att dom på vårdcentralen kommer att säga att de inte kan göra nått. För de ger ju inte pencilin till de som har halsfluss. Jag kommer få ha den här eviga ondheten livet ut. Danne har varit jättegullig hela natten, han skjutsade mig till hamn innan han började jobba. Han är verkligen guld värd. Utan han hade jag nog varit hystersikt vid de här laget.

Jag ska jobba imorn, men vi får ju se hur de blir med de. Just de ja, fick inte jobba julafton, fick 5 turer.. Våran chef är riktigt bakom flötet.. Längtar tills hon försvinner. Hoppas jag mår mycket bättre imorn. Men de lär ju inte hända.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0