Skelleftehamn igen

Ja, då var man i hamn igen, hoppas de inte blir länge. Danne ska ringa o höra om vi kan bo nån annanstans. Hoppas de kan fixa de ganska fort..

Ska jobba idag och imorn, trodde verkligen att jag inte skulle få jobba på hela månaden, men så fel man kan ha då! Kommer att jobba hela jul! Tror jag då! :S Sa till chefen att jag ville de. Fatta mycket pengar de kommer att bli om man gör de. Julen är ju faktiskt inte lika viktig längre, äcklig mat och trista julklappar. Men nyårs blir de fan partéy! Men, de blir ju endå aldrig roligt på nyårsafton. Hoppas de blir tvärt om i år då!
Ja, sen är de inte så länge kvar tills man fyller år. Nästa månad i december. 5 dagar före julafton, woohoo! -.- Dålig tajming av pärona där. Men man kanske ska vara glad att man finns..

Nu ska jag ner o kolla vad morsan gör och städa i källaren så jag kan sätta igång Ps3an på HDtvn. Kommer att bli bra tillslut de där. Jag är ingen dålig mupp.. :D

Daniel Möller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0