En glad en Petra

Jag ska få en till kusin om 5 månader!

Idag  flyttar jag och Danne till lollos lägenhet! De kommer bli surt att inte ha något internet i 16 dagar typ. Kommer inte kunna boka några turer osv. Men de löser sig alltid på ett eller annat sätt. Lollo är verkligen en ängel, snacka om en gullunge som vill låna ut sin lägenhet plus att hon lämnar sitt ps3 och att vi får ha katten där.

Igår var ju jag å Daniel till byske och käkade på bianco med Jossen , Jenny och Nina, ja Thim och Robin med. J, J och N kunde tammefan inte sluta skratta, dom var helt jävla galna. Men dom är roliga på sitt sätt.

Nu ska jag ner och tvätta så jag har några kläder i lollos lägenhet.
 
 
 
 
P.S, jag tror på dig, de kommer jag aldrig sluta göra. Nånstans längtar jag tillbaka till 2004 och 2005. Moppekörning, tjuvrökning och långa pratsamma nätter. Jag saknar att höra dig sjunga. Jag skulle vilja vrida tillbaka tiden för att få uppleva allt vi gjort men samtidigt vill jag ha nya minnen med dig. Du är den människan som haft mest inflytande på mig.
Mocking bird

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0