Jasså du..

Helt plötsligt får man jobba igen.. Jobbade idag och ska jobba imorn. Som tur är så är jag på lyckan imorn.. Tacka gudarna för de.. Skulle inte palla 8 - 17 på stacken.. HURRVAS.

Ja, tror jag ska slänga ut Lollo ur hennes lägenhet och sno den av henne, den är så charmig så de är inte sant. Världens finaste badrum! De kommer inte bli lätt att få ut mig därifrån inte.. Tror j ag ska ringa till Lollos chef så hon får förlängt! De skulle sitta fint :) Sen lämnade hon ju kvar sitt ps3 så vafan tror hon? Vi kommer nöta upp den där konsolen. SKYLL DIG SJÄLV LOUISE HOLMQVIST!!

Nä nu ska jag ner å mysa med dom små livet... på tal om djur, Lasse kom å hälsade på idag, fy fan vilket fetto han har blivit, han ser ut som en uppsvälld ballong och jag skojar tammefan inte. Men söt är han för de. Hoppas Luna kommer upp i samma klass för de är mycket att krama. Jag och mamma började fundera på hur gamal den där katten är. Han är snart 5 år tror jag vi kom fram till. Han håller på att bli en gammkisse. Saknar lilla Luna nu.. Fruktansvärt. Jag ska pussa sönder henne när jag kommer till Lollos lägenhet..


Gillar Daniel Möller mycket.

Kommentarer
Postat av: Palle

Lust att hitta på nått i veckan? Träffas en stund? :]

2008-10-19 @ 12:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0