Bra och Dåligt.

Igår satt jag och läste den där helvetes boken, den är verkligen hur trög som hellst så jag skulle gå till köket och dricka vatten. Då trapade jag i vatten, först trodde jag att det var Selma som hade pissat, men jag tror knappast att hon pissar så att de räcker över tårna. Sen upptäckte jag Selma i köket, under bordet sitta mitt i en annan vattenpöl och bara stirrade på mig. Då insåg jag att de var nått fel eftersom att de var i hallen, köket och sovrummet. Jag började självklart att försöka få upp vattnet men de var i princip omöjligt, de kom bara mer. När jag står med alla handukar så ringer de på dörren och de kommer 2 gubbar som säger att grannarna har vatten ända upp till forknölarna och att ett rör gått sönder. Tillslut så kommer Dannes pappa hit och hjälper mig att få ihop vattnet sen kommer Danne och Kim. De tog nog en timma att få ihop allt vatten.
Nu är samma gubbar här med några killar som ska mäta fuktigheten i Dannes lägenhet, fårse hur de nu går. Hoppas på de bästa iaf, vad de nu är. Är de mycket fuktigt får han ju nya mattor å hela köret, är de inte de så slipper han ju att de ska vara här o lägga nya.

Idag ska jag och Danne hämta en katt i Luleå, de är en norskskogskatt blandat med en bondkatt, den var verkligen hur fin som hellst. Ljusgul tjej. Dom la ut annonsen på blocket kl 12 och vi ringde halv 6 då hade redan en katt gått och den andra var redan i 2 stycken som skulle komma å kolla på den. Men dom kom aldrig som tur var. 800 kostar hon, men jag tror hon är värd varenda öre. Vi har redan bestämt namn på henne, Luna ska hon heta. Men jag tror att de blir nått annat. Jag kände att hon inte passade i de namnet. Men man får ju se hur verkligen ser ut.

Jaja, nu kommer dom där gubbarna in närsomhellst, ska gå o prata med dom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0