Crap

Igår fick jag jobba, jag var verkligen glad över de till jag fick cp-ryck i ryggen. Inte roligt att jobba i hemtjänsten då inte. Men jag klarade de. Men de var en hel del smärta i ryggen kan jag lova!

Nu har jag lyckas blivit sjuk, jag vaknade 3 i natt och hade ont i halsen! Nu har jag problem att prata, eller ja nu går de bättre. Sen blev jag besviken då dom ringde från jobbet och ville jag skulle jobba, jag kan ju inte om jag knappt kan prata! Men jag jobbar imorn ist, de går lika bra, och på lördag samt måndag. De är väldigt bra.

Imorn kommer Vilma hit, vi ska ha så roligt att hon ska skratta konstant, vi ska bada på lördag i de nya eddahallen! Sen ska hon få vara med på dans och lek. Vi kommer ha så roligt. Längtar som en gris kan jag lova. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0