Dröm

Jag hade världens konstigaste dröm nyss. Jag var på jobbet och skulle fara till en vårdtagare men somnade hos han! När jag vaknade så var den jag gick med borta! Jag fick panik för jag hade ingen nyckel till lokalen och jag visste inte vilka jag skulle till sen. Tillslut fick jag tag i en som hade nyckel men skämdes för mycket för att berätta vad som hade hänt. Jag gick och kollade vilka jag skulle gå till sen men de var nån som hade skrivit så dåligt så man såg inte vad de stog. Men jag skämdes för mycket för att fråga. Helt plötsligt var de fika och alla kom in. Jag satt helt tyst och funderade hur jag skulle lösa de här, så jag hade tänkt fråga en efter fikat men jag hon for. Så jag fick sån panik att jag hade tänkt ringa till Daniel och säga att han skulle komma och hämta mig.
Sen vaknade jag i hans säng och trodde att jag stuckit från jobbet. Jag är fortfarande helt skärrad!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du har nog lite för mycket stress i ditt liv.

2008-09-24 @ 14:40:00
URL: http://sandrahed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0