Hemma igen.

Ja, jag är ju aldrig hemma nuförtiden, antingen är jag i Umeå eller så är jag  hos Daniel. Ganska skönt att vara hemma, de är så tyst men kallt som fan. Fattar inte hur man kan leva i den här kylan, fingrarna känns som isglassar. Men man ska inte klaga, jag kunde ha svettats.

Inatt sov jag hos jossen, de var ganska mysigt förutom att hon låg och prata efter vi sa gonatt, jag var rätt trött redan halv 9 så när klockan var halv 1 så var jag megasupertrött. Sen så väckte Jossan mig och ville jag skulle vara hennes smakråd med kläder + att hon sjöng. Jag ignorera henne så då sluta hon. Ett tag. HAHA, sen åkte jag buss från henne hem till mig, de var ganska lat gjort av mig.

Jag hade totalt glömt bort att de var onsdag idag och att jag skulle leda en barngrupp. Tur att Sassen påminde mig. Annars hade de gått åt skogen. Men jag vet inte heller om jag behöver vara där eftersom att jag har 3 barngrupper på lördag. Men jag tror jag är med iaf idag och kanske imorn bara för att de är så himla roligt. Barn är ju trots allt de underbaraste som finns. Påtal om barn, närsta helg ska jag och Danne vara barnvakt åt de mest underbaraste barnet ivälden, Vilma Holmqvist. Vi ska ha de så roligt, fara å bada, äta godis och hela köret. Om jag nu inte måste jobba på lördag. Hon kommer få de så roligt, de är ett som är säkert!

Ja, skolan börjar verkligen nu. Jag ska skriva en bokresention på max 4 sidor och minst 3,5. Jag har inte ens läst boken plus att man ska koppla den till en annan bok. Så imorn blir de att läsa som en häst. Den ska vara klar på tisdag och jag är svinigt nervös. Jag vet inte äns hur den ska se ut. Garanterat IG för Petra Lindberg. Men jag ska då göra mitt bästa och plugga som en jude. Jag tror de lättaste sättet är att hitta en annan bokresention och ha den som mall. Då kommer de nog att lösa sig. Men de jobbiga blir ju att skriva med egna ord och återkoppla den till den andra boken utan att ha sina egna åsikter. Fy fan, vad har jag gett mig in på ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0