Katter och Jobb.

kisse


Just nu ligger hon på min arm och kollar på när jag skriver, hon har sprungit omkring som ett cp och nu är on en trött kisse. Vi är i skelleftehamn och jag ringer som en tok för att nån ska kunna ta den andra katten, pappa kunde inte ta henne så Danne ska ringa till hans faster och jag ska ringa till Lollo, men hon svarade inte. Spö ska hon ha för de. Jag hoppas verkligen de här ska lösa sig annars måste jag gulla med mamma men hon är inte så förtjust i katter. Bara i Lasse, de är hennes ögonsten!

Ja, jobbar ikväll till 9, de gjorde jag igår med och sen ska jag göra de imorn, på fredag med. Men jag kommer säkert få fler turer. Skulle inte förvåna mig om jag får jobba varje dag i 2 veckor, sen så får jag inte jobba alls. Bruka väl vara så. Men de är ganska trevligt att vara tillbaka till jobbet, men de trevligaste är när vårdtager kommer ihåg ens namn. De blir man som varm i hjärtat. De är verkligen de roligaste jobbet jag haft. Man får så mycket tillbaka, man är verkligen uppskattad då man kommer i dom flesta fall! I helgen jobbar jag då mycket, satan så bra de är :)
Nu ska jag ta på mig kläder och ut å leta nån cykel jag kan laga.. Hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0