Umeå Universitet.

Ja, nu har jag börjat skolan! De var verkligen rörigt första dagen, jag kände mig som i en high school film. Alla satt i grästet och pluggade medans jag gick förbi helt ensam! De var faktiskt ganska skönt att vara själv, jag kände mig verkligen självständig. I bussen påväg hem så höll en gubbe somna på min axel. De fick mig att tänka på den där SJ reklamen, men varje gång han höll på att somna på mig så rörde jag mig lite, så då satte han till sig. 
Andra dagen var inte lika rörig, jag kollade in vilken sal jag skulle vara i dagen innan. Så jag visste precis vars jag skulle vara! Men de är endå jobbigt att vara där, man vet inte hur man ska betee sig. De är en helt ny miljö och man känner verkligen ingen! Men jag tror på de här, de kommer bli kul när seminarierna börjar, så tvingas man ju prata!

Imorgon börjar jag 13.15 och slutar 15.00 de kommer bli tungt. Ska konka på en massa grejer som jag ska ha med till Daniel. De komme bli aningen bökigt. Men de ska nog lösa sig. Ska bli skönt att få sova ut på Torsdag, och plugga igen alla sidor. Jag kör verkligen hårt på de här nu! Kommer bli jobbigt att jobba helg kan jag lova. Fy fan, men de är de värt de. Jag kommer att klara de. OM INTE så är jag jävligt dum i huvet för att jag köpte ett busskort för 1300 typ. Inga skor för mig idag inte.

Tog ut tandställningen under idag och satte in nya tänder. De var de fulaste och äckligaste tänderna jag sett. Dom är små och långa, riktigt obehagligt att ha dom. Ska gå till Uffe imorn och säga att han får ta ut dom för att jag inte blev nöjd, jag nöjer mig bara med guld! Jag tycker de kan unna mig de efter allt lidande jag genomgått! Min favorittandläkare tog ut min undre tandställning, hon är så mysig, inte som den andra! Hon är så stressad och otrevlig. Kommer inte sakna att gå dit! INTE DE MINSTA!

Nä nu ska jag gå ner till min lilla Mamma, har inte pratat med henne på hundra år tror jag! Hon skulle göra fika :)



Kom hit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0