Wooho

Tack brorsan för att jag fick gå från Anderstorp till Moröbacke, men de kan jag ta.

Igår bokade jag tid för att tatuera mig, de ska bli nått på handleden, nått om mina syskon, Marcus, Fredrik och Vilma. Riktigt vad än vet jag inte. Men de ska typ stå "Even after death" eller "Until death". Nått sånt. Kommer säkert bli nå döskallar om jag känner mig själv. Vart så sugen på att tatuera mig när jag följde med Tina dit. Satan så snygg hennes blev.

Fest på Moröbacke ikväll då! Börjar nästan kännas som de är de varje helg. Men men ,  vad gör man inte? Svinar!

Borde inte skriva de. Blir bara skit av kakan då! Ikväll ska jag visa vem den rätta pippi är. Eller som Åsa kort å gott kallar de; Petra.. Bad ass motherfuckers..

Finns mycket å skriva men orkar inte göra de! Hoj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0