Släkten är inte liten

Igår så åt vi middag hos Ds fräldrar men alla ans fastrar, idag åt vi lunch hos min mamma med Gurli och nisse, mormor och morfar. Imorgon ska vi hjälpa pappa och flytta. Fullt upp!

Idag har jag och D läst och varit ute och gått med F. Sen gick vi till hundgården och tränade lite agillity för första gången. De gick jättebra. Hon är verkligen den finaste hunden jag vet. HOn är så lättlärd. Gick lite dåligt i början men hon verkade gilla de. Vi var där i 20 min och redan då klarde hon 3 hinder som hon aldrig gjort förr. L är i löpen och kromar sig och skriker hela tiden. Vi vaknar om nätterna då hon ropar efter nån som vill sätta på henne. Hon får inget svar. Ändå ska hon skrika halsen av sig.

arg arg arg arg arg....arg. Ska de va såhär så hoppar jag snart av tåget.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0