Livet just nu

Jag har haft körlektion idag, de gick ganska bra. Men de är ett bra tag kvar innan jag har körkort! Men då jävlar ska jag och A till Ikea! Ingen gnällig D som ska bestämma vad som ska köpas och så vidare!

Jag och A ska söka in på socionomlinjen och gå skola tillsammans! Kanonkul! Jag längtar så jag håller på att spricka!

Nu är de ju så att jag har gått och blivit en bokmal! Jag har hunnit läsa 3 böcker på en mycket kort tid. Gömda , Gossip girl, GG- ni vet att ni älskar mig, och nu är jag inne på GG - Allt och lite till! Just nu vill jag bara stanna hemma och läsa men! Jag måste jobba 13-21! SEN IMORGON så blir de att köra, sen hem och läsa, börja städa och sen slappa med min underbara D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0