Mjölk

Jag vill ha mjölk, pratar med Danne i telefon nu och han håller på att köpa de!!

Socionomlinjen, undersköterskelinjen och sjuksköterkelinjen är de jag ska söka in på till vårterminen. Sen måste jag jag göra högskoleprovet och klara körkortet, flytta, välja nya tapeter, spara pengar och en massa annat dravvel.. Mycket på gång igen. Så nu är de fullt upp ett tag sen kommer ingenting att hända. De är som vanligt.

Snart är de 1 år med Danne! De känns bra. Han är ju så underbar. Vettefan vad jag ska köpa till han! Kylbalsam tror jag, han har ju jämt ont nånstans. Eller presentkort på vårdcentralen. Tror han skulle behöva de.

Imorgon ska vi fara och kolla på tapeter, jag vill ha grönt i sovrummet, lila i köket och något ljust i vardagsrummet. Men i köket blir de nog att måla. Hallen ska  de också  vara ljust. De ska bli spännande. :)

Kommentarer
Postat av: J

Jag röstar på svart i hall, kök vardagsrum och sovrum.

och vitt golv!

2009-08-02 @ 16:03:58
URL: http://likewhoa.bloggagratis.se
Postat av: P

Jo de skulle se ut de!

2009-08-02 @ 16:54:52
Postat av: Amanda

Verkar dock som om det är en del roligt på gång. ;)

Angående lila i köket så diggar jag det starkt! Vårt gamla kök var lila och det var ursnyggt. =p

2009-08-02 @ 19:23:54
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0