24 Februari

Nu är jag hemma. Har jobbat på förmiddagen och haft en körlektion efter de. De gick ganska bra. Lite stressande.
Vid 5 ska vi fara och äta hos D föräldrar, vi ska tydligen få semlor. Huwa! Jag fattar inte att en sån äcklig bulle ska få en egen dag? Kunde dom inte ha gjort typ hallongrottans dag, men de är en kaka , jag vet. Men typ kleggbullens dag? En bulle med en massa gult klegg på! JA då hade den dagen varit uppskattad! Bråttombullensdag? Ja de är ju hur gott som hellst. Den skulle få en egen dag! Blåbärsmuffinsdagen? Banankakedagen? Kladdkakedagen? Cheesecakedagen? Näe, inte ska de finnas några sånna dagar inte! Alla dåliga dagar ska finnas, fettisdag och klamydiadagen! Woohoo. KUL

Igår var jag och A hos vetrinären med lilla L. Vetrinären var urdålig och mummlade och ändrade på saker när man inte var där. Vred och vände på den stackars kissen. L tittade på mig och mimade "Help me".  Vi fick iaf medicin som vi ska trycka i henne så hon ska bli en frisk kissekatt.
Efter de så for vi på icamaxi och handlade sen lagade D mat och A diskade. Jag stod i ett hörn och sjöng för jag hade migrän och blev lite tossig i huvet. Jag fick lite svårt att konsentrera mig. Men jag dukade iaf. Sen såg jag på film medans dom små fick vila efter maten. Dom uppskattar inte bra svenska filmer, fyra nyanser i brunt. 

                                                        Ps Jag ska börja skriva som A skriver. Bara bokstäver. Ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0