13 Januari

Jag var hos Jossen igår, de var de mysigaste jag varit med om på länge, vi har redan hunnit planera nästa gång vi ska hitta på nått, även om de är långt fram. Vi ska fara och köpa en kalskrove och äta den hemma hos mig. Jossan har aldrig ätit en sån, de är kanske inte direkt den godaste pizzan i världen, men alla måste ju prova. Ja de är ju ett tag till dess , 27 januari, jag får lön och jag är ledig.. häärligt.. ! Jag har inte berättat för Danne än att han inte får vara hemma då. Eller ja, han ska få vara med och äta, sen fara. Hehe . Måste kanske berätta de. Såja. Vi håller på att städa, eller ja, danne har just dammsugat och jag har just diskat. Vi väntar besök ;)

Ja, igår köpte jag en ny mobil och Danne förstås, vi har så bra fantasi att vi köpte likadana. Sen glömde jag min gamla i hamn så vi var tvungen att hämta den för att mitt kort var kvar i den.. Jag glömmer saker jämt. Btw så firade jag och danne 5 månader igår, hoppas de blir 5 till. Grattis gubben.

Luna är helt störd som vanligt nu biter hon sig själv i rumpan och i benet och jamar. Igår lät hon som en tupp på morgonen. Tror hon inte har alla hemma, men söt är hon för de. Hennes nya grej är att göra kullebyttor, hon gjorde säker 5 stycken igår.  Nu rullar hon som en boll. Sart kommer hon att få en liten kompis ;)

Nu ska jag gå och duscha så man ser lite anständig ut. LEDIG IDAG!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0