2008

Jag har :
Tagit studenten.
Gick ut med en helt underbar klass och jag saknar dom verkligen. Gjorde ett bra sista år men de hänger nog på alla roliga klasskamrater.
Skaffat jobb.
Träffade många helt underbara männsikor som gör att man verkligen orkar med jobbet. De var inte en nitlott kan jag påstå.
Var på Pdol
Jag vann chokladkakan! Men jag har inte fått den än..GE MIG DEN KAJ O BELLA..  Träffade en viss person där ;)
Jag fick en Danne.
Den mest underbara männsikan i hela världen, ångrar ingenting med den stackaren.
Började skola.
Jag var hur peppad som hellst.
Torkade vatten.
Danne fick vattenskada i sin lägenhet och var inte hemma så de var lilla jag som fick torka ihop allt, nästan.
Slutade skola.
Men insåg att de inte var så roligt som jag trodde.
Köpte en katt.
Den finaste av dom alla, lilla Luna.
Varit på hockey.
Något som jag inte kommer att göra om.
Jag har flyttat.
Bor nu på anderstorp med Daniel. Ska snart göra adressändringen
Fått presenter.
Som förra året.
Fått julklappar.
Som förra året.
Varit på Ikea.
Med Danne, Amanda och Olov, köpte saker för många gludpengar. De gör jag gärna om.

Tror inget år kan slå de är året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0