30 Januari

Nu sitter jag på jobbet och väntar på att få börja. Jag har inte en lugn dag i dag, jag slutar 1 då ska jag fara och fika med Maria :D efter de ska jag och danne fara och köpa mat, städa och bjuda Kajsa och Tony på mat. Sen  vet  jag inte om de blir att bowla eller kolla på skotrar. Mysigt mysigt..

Imorgon blir de inte heller så lugnt, men jag får sovmorgon. Dansen med barnen har äntligen börjat om. Jag har saknat dom så himla mycket. När jag kommer hem ska jag packa och tona håret för att vi ska fara till Umeå med Dannes jobb och bo på hotell.. De blir kanske dåligt.

Nu är Januari snart över och lilla Vilma fyller år snart. Undra som flundran vad hon ska få i present. Hon fyller hela 7 år! Nu är hon en stor tjej :)

Saknar Danne och får inte träffa han förän kl 4. De sög ju.
blö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0