Är inte livet underbart så säg?

Allt känns för bra, de kommer hända nå skit snart. Jag väntar bara på de. Lugnet före stromen typ.
Igår åkte jag inlines från MB till Atrop. Inte dåligt. TUR jag hade D med mig, annars hade jag garanterat varit död vid de här laget. Alla dessa mördarbackar. Helt sinnessjukt. Nu håller jag mig bara till på Atorp och inne i stan.

Jag fick mitt schema igår, ledig asmånga helger med A och jobbar samma helger med A. Ledig en vecka med D, ledig PDOL och Stadsfesten. Hemskt underbart. Precis som jag ville!

Synd att D har match idag, annars hade vi fått fara till Mormor och Morfar och käkat grillat. Vet inte om jag kanske ska fara själv. Jag vet inte än. Kanske kan övningsköra med mamma hem! Måste ringa nuuu!

Kommentarer
Postat av: Petra

SÅ hurtig du är.

2009-06-04 @ 13:01:16
URL: http://vaniljljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0