Say what ?

Jahaja. Michael J har kolavippat, de var inte direkt vad man trodde. Herregud. Inte för att jag tyckte om han men de är alltid tråkigt när framgångsrika artister dör. Även om han var anklagad till mycket har han ju bidragit mycket till musiken vi har idag.

Igår var de en väldigt omtumlande dag för mig och framför allt K! En upplevelse som följer en för hela livet. Jag önskar faktiskt att de var jag isället för K. Kan inte vara roligt att de där händer första veckan. Jag hoppas att hon inte slutar hos oss!

Jag saknar A oerhört. Även om hon for i onsdags, men vi träffar då varandra nästan varje dag. Jag längtar till måndag, då träffas vi! Å lillfluff! När träffade jag den lillspillivinkeln sist? Huwaligen. Inte är de nån ordning här inte..

Ikväll ska vi fara till J och kolla på fotboll! Fotboll är ju inget jag brinner för, men vad gör man inte för att umgås. På lördag blir de partaj med grillning hemma hos mig. De är nått jag ser fram emot. Man träffar ju inte J allt för ofta. De ska bli ordentligt kul!



Kommentarer
Postat av: maria ..? ;)

tack för en helt underbar kväll! det måste vi göra om :D

2009-06-28 @ 01:57:02
URL: http://trappedinside.blogg.se/
Postat av: Magnus

tack så hemskt mkt för igår :) nu har du ett spår av min blogg med.. :)

2009-06-28 @ 15:04:47
URL: http://ifidie.blogg.se/
Postat av: J

Ja, var riktigt trevligt i lördags!

Trevligt att träffa er, M & M :D



P, det får vi göra om!

2009-07-01 @ 17:11:12
URL: http://likewhoa.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0