1 Mars - KolliD

Ibland önskar jag att jag kunde förbjuda D att dricka. Nu ligger han som ett jävla kolli i soffan och vill varken dricka eller äta. Han var så full igår att han fick hunden att spy. Jag skojar inte. Eller ja, hunden spydde då hon såg han. Vi skulle ha farit till hans faster men han lär nog inte stå på benen förän ikväll. De kan jag lova. Imorse uppförde han sig som ett svin. Jag tror han var full fortfarande. Sak samma, no älskar jag han för de även om de är ett jävla under.

Igår så var A här och vi käkade middag och hälsade på M och Z. Z måste ju vara den sötaste jag sätt på länge. Självklart följde F med och lyckades pissa i Ms väska. Hon har aldrig någonsin pissat inne förr men självklart ska de hända när vi är borta och just i en väska full med skolböcker. Jag skämdes som en jävla idiot.

Vi köpte ett nytt halsband och koppel, skolar och godis till våran lilla F igår. Hon är så himla fin! Hon ser så stolt ut när hon kommer med sitt nya halsband och vill ha godis. Jag har även lärt henne sitt och hon tror att när man sätter sig så är de lösningen på allt. Hon åt på ett papper igår och då sa jag till henne då satt hon sig ner och tittade på mig. Hon måste ju vara den sötaste hunden i världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0