13 Mars

Jadu Fredag den 13:e inge illa har hänt ennu. Jag har haft körlektion och nu går de hur bra som hellst, de känns som att jag kan ta körkortet imorgon! F fick följa med i bilen hon tyckte de var roligt. Påvägen in till stan träffade jag Hanna, hon var påväg till jobbet. Då började jag faktiskt sakna jobbet ganska mycket, jag är redigt less på att vara hemma. Men samtidigt vill jag inte att F ska vara ensam.

Idag blir de att fika på Ainas med A och C, säkert nå fler men jag vet inte vilka som kommer! De kommer va hypertrevligt!! De är roligt att få träffa nån man går ju bara hemma och blir dammig. Men jag har ju faktiskt vare ute och gått med A två dagar i rad.

Imorgon blir de partey hos S, lite ballt att få komma sig ut. Ingen hejd imorgon då! De var så länge sen man festa med dom där små pärlorna :) KOmmer garanterat bli skoj så ini bomben!



So what went right?
What went wrong?
Was it a story or was it a song?
Was it over night?
Or did it take you long?
Was knowing your weakness what made you strong?

Or all the above?
Oh how I love to see you smiling
An oh yeah
Take a little pain just incase


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0