3 Mars



HYSTERI!!!! Snart tar jag fram mitt gamla ps2 och ska spela en liten klassiker Final Fantasy IX. Så fort D kommer hem så ska vi beställa detta underbara spel! Jag skrek nästan då jag såg de! jag skiter i om jag måste gå hungrig resten av månaden, jag ska ha de där spelet! Jag älskar verkligen playstaion! Egentligen ska jag prova ta fram de fösta playstaionet. Inte för att de kommer funka men de skulle vara kul att spela de på orginalet! :) Denna dag börjar gå uppåt. Snart är de solbacken för att panta burkar och köpa sockar. Hittade inga sockar förra gången.


Kommentarer
Postat av: Marre

Heej vännen =) När ska du ta med mig ut på krogen då? ;)

2009-03-04 @ 23:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0