8 Mars

Idag blir de att göra tacopaj. Yumm yumm! Vi har redan varit och handlat allt. förmodligen kommer de bli ett fjasko men de får vi ta. Sålänge de går att äta, eller sålänge man får sig nått i magen. Vi köpte nog dom största tomaterna i världen. Bifftomater. Dom var inte att leka med.

Igår jobbade jag kväll, gick dubbeln med A på både gott och ont. Gott för att vi skrattar så mycket och ont för att vårdtagarna förmodligen kommer att skratta ihjäl sig nån dag för att vi är så roliga. Jag mådde faktiskt bra igår av att jobba. Hon jag jobbade för skulle ta komp men fick inte, då ringde jag och sa att jag kunde jobba för henne. Hon blev så glad :) Då blir jag glad.

Idag gillar jag D och förmodligen ska jag göra de hela nästa vecka. Hoppas jag. Vi har ju skaffat hunden nu så de blir jobbigt att hinna med att krama alla, D, L och F. Nä nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag gå med F till de där stället man kan ha hon lös på så hon får springa av sig lite. Sen blir de att börja med pajen. Önska mig lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0