The One Where the Monkey Gets Away

Idag kommer parisarna hem! :D  Undra om dom har  varit längst upp i eiffeltornet. Undra om Ms.A har ätit en hel bagguette åt mig? Undra om dom tappat bort varann? Fast de tror jag inte Ms.C är ju så pass lång att hon ser över alla och kan hålla kolla på den lilla. Undra om dom längtat hem? Undra om dom ätit sniglar!? Undra om dom haft roligt? Undra om dom har ätit god mat ?

Idag jobbar jag 14.30 - 21. Wooho imorgon är jag ledig och då ska jag tvätta tror jag om de går. Sen jobbar jag tors - sön. Gud så roligt. På fredag ska jag o Mr. D handla! Jag längtar! Vi ska köpa oss tjocka!

Nu ska jag äta !

Love Miss P

Kommentarer
Postat av: Amandarin

hahahha tack för ett gottskratt! Kan svara på frågorna senare ;) godnatt!

2009-03-24 @ 23:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0