Mom!

Idag ska jag och Mr.Möller fara till min mamma och äta! :) hudra år sen jag träffade henne. De ska bli så kul. Mr o Mrs Lindberg var förbi och drack kaffe idag. Mitt i tvättandet och städandet.  Fick lite peniga.

Imorgon är de lön, då blir de att shoppa med ms. Lindh. Jag ska köpa leggings och lösnaglar. Älskar lösnagla! Middag på stan och sen bäre av till maxi! 

Men som sagt, nästa helg, då satan ska vi ha kul. Jag längtar som ett as. Jag ska börja packa redan imorgon och sen bara hoppas på att fredagen kommer snabbare. Klart ms. Töyrä ska med. Tror jag ska söva henne och kidnappa henne! De blir en baggis. Hon är ju inte större än en kaninunge. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0