Passa på och passa dig.

Fixade ett pass idag, Turkiet är fan nära nu! Jag längtar som ett svin och faktiskt så är Turkiet de första jag tänker på när jag vaknar. Jag behöver få vila ut mig ordentligt få lite sol och paraplydrinkar i en solstol på stranden. På söndag ska jag till mamma och hämta en resväska. Förmodligen kommer jag börja packa snart, eller först kommer jag ligga i sängen innan jag somnar och skriva en lista på vad jag ska ha med mig. Sen varsamt bocka av varje grej jag lagt ner i väskan. Likförbannat kommer jag glömma en hel del och vara helt rabiat när jag märker de i Turkiet.
Jag har även shoppat kläder på Nelly som jag ska ha i Turkiet, hoppas dom passar och hoppas dom kommer på måndag! De skulle vara helt fantastiskt.
Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa ut min bok. BÖCKER! De ska jag ha med mig till Turkiet!

Turkiet, Turkiet, Turkiet... Turkiet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0