Musik har en underlig påverkan på människan.

Idag när jag körde från morsan så kom en låt på radion, en låt som betytt mycket för mig under en period. Nu när jag hörde den gjorde den ont, de var nästan pinsamt att höra den. Jag fick samma känsla som då, en tid då jag var lycklig på ett helt annat sätt. Jag var ung och ovetande om hur fort allt kan sluta, en vänskap som sätts på prov och man är alldeles för ung för att kunna hantera de. En påverkan som egentligen vi hade kunnat lätt hade kunnat styra genom att bara inte lyssna. De börjar vara så länge sen nu men jag har alltid tyckt att de som hände var oerhört synd och onödigt. De var trots allt min bästa vän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0