Nä nu blev allt lite jobbigare.

Jag har blivit antagen till stadsvetenskap i Umeå. Jag vill så gärna plugga men de kommer bli så himla fattigt för mig. Sen är de drygt att åka buss och jag vill inte flytta från skellefteå. Sen om jag nu vill bli journalist m. inrikting stadsvetenskap ska jag sedan ner till Stockholm och plugga. Hur långt från Mamma är inte de? Ärligt talat trivs jag i skellefteå men de är ingen stad för karriär direkt. Mitt allt är ju faktiskt här. Jag har pratat med Janne och fått några kloka ord. Sen hur jag gör får vi se inom en snar framtid.

Kommentarer
Postat av: Sara

Men du grattis :))

Men du måste göra det som känns bäst, vi finns ju kvar ändå dina vänner.. du klarar vad du än ger dig in på :)

2010-12-09 @ 15:18:08
Postat av: P

Taack så gulligt av dig! Men de är de att jag vill inte lämna er heller..

2010-12-09 @ 21:36:19
URL: http://pippiluring.blogg.se/
Postat av: E

Skellefteå finns alltid kvar. DU kan alltid återvända om du inte trivs. Du ska se att du kommer få nya vänner och nolleperioden är ett stort plus, då lär man och känna nya människor och dem som ska börja i samma klass. Kom ihåg det! :)

2010-12-17 @ 11:23:27
Postat av: Mamma S

DU STANNAR HÄR PUNKT SLUT!

2011-01-01 @ 10:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0