Over all this year has been the best ever.

De här året har faktiskt varit ett av dom bästa,

-Jag har hittat underbara vänner,
-Jag har ett fantastiskt jobb med dom finaste arbetskamraterna man kan få!
-Jag har fått veta att jag ska bli GUDMOR!!!!!!!!
-Jag har bevisat för mig själv att jag klarar mig heeelt själv.
-Jag har gjort en otroligt rolig resa till Turkiet.
-Jag har insett hur underbar familj jag har, som ställer upp oavsätt vad.
-Jag har mognat hur mycket som hellst, tack vara Sandra o Sasse.
-Jag har mött nya och gamla vänner. Gamla vänner som kommer tillbaka.
-Jag har fått träffa mina bästa vänners familjer som är totalt vrickade och extremt underbara.

Alla år har sina motgångar, de gäller bara att inte haka upp sig. Klart man får deppa, de hör till. Men tack vare Sandra, Sasse och min familj så har ni gjort detta år till de bästa hittills. Nästa år kommer de underbara älskade ungen som jag förmodligen aldrig kommer släppa. Jag ser fram emot nästa år, som kommer slå detta år med hästlängder.

Tack; Mamma, Janne, Markus, Fredrik, Farmor, Farfar Stig, Mormor, Morfar, Sasse, Sandra, Carro, Åsa, Ida, Ramme, Sara, Eva, Perra, Elina, Alle, Marie, Per, Carro, Marie, Challe, Lollo, Anna, Kent, Patrik, Jenny och Percis alla på jobbet för de här underbara året och vi ska skriva historia nästa år!



Kommentarer
Postat av: Mamma S

Du är en av de finaste människorna jag mött och jag är så himla glad för det, går inte beskriva med ord hur mycket du betyder för mig vännen! 2011 ska ge oss så mycket mer och kommer bli ett händelserikt år, jag är glad att jag får spendera det året med dig :D

2011-01-01 @ 11:01:28
Postat av: sandra

Skulle ha kunnat säga varje ord själv, 2010 var nog faktiskt allt som allt bäst hittills och ändå känns det som det bara kan bli bättre:)

2011-01-01 @ 20:28:41
URL: http://sandra.cherryblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0