To be or not to be...

...snusare är ju den stora frågan. De bästa jag vet är den första snusen på morgonen och när man ätit mat på lunchrasten, lägger sig i soffan med spotify i öronen och lägger in en Skruf White potion. Men igår när jag kom hem och satte mig vid datorn, då kände jag att jag behövde en snus men ville inte ha en. Vad gör man då? Man måste verkligen ha en men jag ville verkligen inte. Jag väntade ett tag men de gick inte över. Samma sak när jag var hos Sandra och vi kollade på PH, jag ville inte ha en men kände att jag måste. Jag funderar om mitt nyårslöfte ska bli att sluta snusa. Men jag älskar ju verkligen att snusa. Morgonsnusen, lunch-och middagssnusen, gonattsnusen.. Resten är bara skitsnusar. Om man kanske lägger en snusdosa på jobbet där man bara får ta 3 snusar om dagen och sen sluta? Men jag tror inte de kommer att funka.. Jag tror jag ska göra ett ärligt försök. Ett riktigt ärligt försök.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Så du var oärlig när du sa att du skulle tatuera in Sandra hedlund på skinkan om du misslyckades förra gången????????? NÄNU

2010-12-07 @ 23:47:57
URL: http://sandra.cherryblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0