Ikea.

Den 4 Februari så kanske de bär av till IKEA, i hopp om säger jag bara. Jag och Amanda ska ta en liten tripp dit och spendera våra hårt inarbetade pengar på lågprisvaror. LOVLEY! Men just nu väntar en hård arbetsvecka, känner faktiskt ganska peppad. De är en skön känsla när en sån vecka är över. Imrogon ska jag och Jossan gå med varandra till jobbet, de känns lite som att vi ska gå till skolan med varandra.

På onsdag kommer pengarna... Då ska jag köpa högtalare till datorn så jag får igång spotify, sen ska jag köpa en massa annat skit, typ som mat. Men högtalarna ser jag fram emot. Då ska BF få fnatt.

Imorgon får jag besök c",)

Kommentarer
Postat av: sandra

Hälsa Biggan från mig

2010-01-25 @ 01:40:01
Postat av: P

Haha jag ska göra de ! ^^

2010-01-25 @ 23:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0