Söndag.

Jahapp, nu har jag flyttat till norrböle i en etta, köpt bil och fått ett till jobb! De är mycket som har hänt.
Jag har precis fått en dator nu så nu kan man ju vara lite social!

I fredags var de fest här, vi hade fantastiskt roligt btw TACK alla som kom och förlåt BF och hoppas du fick sova. Vi drog ut på ballen. Men jag tyckte de gick så fort, vi hann bara in och sen hämtade vi jackan. De är synd att tiden går så fort när man har lite alkohol i kroppen. Sandra följde mig hem för att hon hade glömt mobilen här så hon snarka över.. Ja hon skulle ju knyta upp madrasserna men hon hann inte så långt. Hon somnade på 2 st ihoprullade madrasser! ^^ Självklart väckte jag den slitna krigaren. Sen har hela helgen varit slö!

Kommentarer
Postat av: stina

det har verkligen hänt mycket! måste ju få se eran hund, och katten, den har säkert blivit stor vid dethär laget :)

kram

2010-01-20 @ 20:48:56
URL: http://ztiinaaabergs.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0