sanningens ord.

Jag älskar verkligen mitt liv! Jag är oftast glad, har jättefina vänner och jag har ett jobb som jag trivs med. Men de är klart att de finns motgångar här i livet och mer med de är de inte! Alla tycker att något är jobbigt någon gång och ingen kommer ifrån de. Punkt slut. Men iställer för att sitta och deppa i flera år kan man rycka upp sig, ta tag i livet! Vad låter roligare? Sitta hemma och deppa eller grilla med sina vänner? Ja, jag tror jag hellre sitter hemma och deppar! Men de är klart att man inte kanske har orken att ta sig ut när man är nere! De är där kompisarna alltid finns till hands, jämt! Jag deppar inte ofta men när jag gör de så finns dom där! Jag gör samma sak med dom när dom är nere. Jag kanske inte är den bästa ströstaren och säger inte alltid rätta sakerna! Men jag försöker, då spelar de ingen roll! Jag vet att mina kompisar försöker och då kan jag säga att mina vänner är bäst på att trösta, lyssna och ge råd. Då är de upp till mig om jag vill ta emot detta, väljer jag att inte göra de så är de helt enkelt mitt eget fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0