Turkiet.

Jag längtar i sinne till turkiet (jag älskar blåbär och farmor ris.), de förvånar mig inte om jag skulle börja packa snart. Jag har redan börjat att köpa kläder som jag inte får använda innan turkiet. Imorgon är sista måltiden med ris som jag får äta! Då blir de sushi med Sasse! Sen är de bara ägg, kött, grönsaker sallad och smoothies som gäller. Men jag ska vara fitforfight i turkiet, om jag hinner ska jag börja gå med.
Men jag har ju ett problem, jag får ju inte dricka när man äter gi mat, hur fan ska de gå? Jag kan ju inte spräcka mitt veckointag av alkohol! Men om jag håller stenhårt med maten kanske en dag i veckan med några öl inte är så farligt, eller så får jag dricka så mycket att jag spyr? Lite bulemi där men vafan!

De blir en liten hektiskt dag imorgon, 7-12 på norrböle, lunch med sasse, maxi med mamma och sen 17-21 på älvsbacka! Jag kommer sova gott på kvällen iaf! Sen jobbar jag samma igen på onsdag, vad gör man inte för dom äldre? Nä, men de är väldigt roligt att jobba faktiskt, jag har ju inte ett så dåligt jobb! Man får ju fika... fick.. jävla GI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0