Äntligen vänder de!

Jag har äntligen börjat få lite tur här i livet. Jag fick ett nytt jobb idag! Inge mer hemtjänsten efter den 30:e, eller joo, de kommer de säkert bli. Det känns helt overkligt att efter 2,5 år så ska jag jobba med något helt nytt. Jag behöver inte köpa varma vinterskor för att jag ska plumsa i snö 14 timmar på en lördag, istället sitter jag i en varm bil! Jag slipper att ha på mig den fula hemtjänstvästen och plumsa i snö. Jag får förmodligen vara ledig julafton, midsommar och nyårsafton.
Gud bevare mig väl, de här känns helt underbart!


Kommentarer
Postat av: Carro

WIHOOOOOOOO!!!!!!dansar och kastar lila saker och pytt i panna åt petras håll

2010-11-08 @ 21:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0