De är inte lätt!

Jag har märkt en sak, ifall jag och Sasse är från varandra för länge så hinner vi glömma varandra. Vi är som två tanter med alzheimers. Vi missförstår varandra HELA tiden. Vi blir irriterade för att den andra inte förstår och sen fnittar vi som två små flickor. De är mystiskt att vi totalt glömmer varandras tankesätt på 2 dagar. De kommer inte bli lätt när vi är gamla och är dementa på riktigt och jag gruvar mig lite faktiskt. Om de bara krävs 2 dagar då vi är 20 för att vi ska glömma varandra tänk då när vi är 80? De kommer ta 10 minuter sen skriker vi åt varandra för ingen kommer fatta vad den andra pratar om, sen fnittrar vi i sinne så löständerna faller ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0