Spegel spegel på väggen där...

Nu är de såhär att jag har köpt ett linne från Nelly.com. De är vitt-och gråttrandigt och på linnet står de TODAY I'M WEARING THIS. Saken är den att varje gång jag ser mig i spegeln måste jag säga högt "THANK YOU CAPTAIN OBVIOUS, I HADN'T NOTICED". Jag skojar inte, varje gång. Här om dagen pratade vi på jobbet om vad man har gjort i fyllan. Då visade det sig att en arbetskompis gör precis som jag i fyllan; Pratar med sig själv i spegeln när man är själv inne på toan. Då står man där inne på toan och ber sig själv att skärpa till sig. När vi var i turkiet minns jag att jag en gång stog inne på toan och  sa till mig själv: "Man är inte ful för att man är lite röd i ansiktet, du har faktiskt supit flera dagar i rad."


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahahhahahahhahhaha.

När jag har på mig min tröja som det står why på brukar jag se förtvivlad ut och säga "WHYYYYYYYYY????"

Jag tror vi har dåligt inflytande på varann.

2010-11-19 @ 18:12:04
URL: http://sandra.cherryblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0