Vad händer när två desperata själar möts?

De tror dom blir förälskade eftersom att dom är lika desperata, patetiska och slut på hopp.
De är då deras brist på förnuft försvinner. De är då man inte kan förstå andra människor hur dom känner. De är då man sviker för sin egen vinnings skull. De är då vänner blir ovänner och ifall dom förblir vänner kommer det aldrig bli som förr. De kan inte förstå sitt eget misstag och gör dom de, så hoppas jag att dom tycker att det är värt de.
När man inte kan ta tag i sitt eget liv blir de lätt fel! Fel som inte går att fixa. Jag har tagit tag i mitt liv men känner att de är inte värt att lägga ner energi på vilsna, desperata och misslyckade själar. Jag har så pass fina vänner kvar att jag kan sotera ut en och annan..

Back on track, more gracefull and stronger. And I will go apeshit on you.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är ju väldigt modigt och bra att skriva så på sin blogg istället för att prata med personen i fråga.Det är också väldigt lätt att skylla allt på den andra personen, för man är ju aldrig två i ett bråk, diskussion osv.



Om syftet med detta inlägg är att såra personen det handlar om kommer du att lyckas. Om det handlar om att du ska känna dej bättre för stunden har du förmodligen också lyckats. Men ditt självförtroende kommer vara lika dåligt ändå! Titta dej själv i spegeln nästa gång du skriver/säger något liknande om någon person.

2010-10-22 @ 18:00:27
Postat av: Petra

Hej och välkommen till 2010 där de sen många år tillbaka har varit känt att man får spy ut sina känslor och tankar på en blogg. Meningen med detta inlägg var att skriva precis hur jag tycker och känner. Jag gick inte ut syftet att bli vän med någon igen eller att vara vänlig. Så har jag sårat någon så har jag helt enkelt lyckats.



Ang mitt självföroende så tycker jag själv att jag har ett förträffligt sådant. Att säga att någon har ett dåligt självförtroende i dagens samhälle är väl lite ute va?

2010-10-24 @ 13:02:05
URL: http://pippiluring.blogg.se/
Postat av: Anonym

Då är det självkänslan som är ditt problem. Har man inte dålig självkänsla har man inget behov av att såra andra människor som du tydligen ville med detta inlägg. Titta på dina egna fel innan du skyller allt på andra. Men du får skriva exakt vad du vill. Men de flesta människorna har moral nog att inte vilja skriva sånt med syfte att såra. Dålig självkänsla är också tecken på att alltid vara "inne"...

2010-10-24 @ 16:38:10
Postat av: Petra

Huddu psykologen, jag har inte heller problem med min självkänsla! De verkar därimot du ha som inte ens vågar stå för vad DU säger genom att vara anonym.

2010-10-24 @ 17:36:57
URL: http://pippiluring.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha försvar, försvar, försvar! Trampat på en öm tå kanske? Om man ska skriva såna saker om andra måste man ju kunna ta kritik själv också. Annars har man ingen anledning att göra det tycker jag. Mod är när man vågar vara ärlig direkt till personen. Mod är också att kunna ta emot kritik och tänka på det utan att hugga ifrån direkt. Sånt här skitsnack är bara fegt. Eftersom du inte kan säga vad du tycker direkt till personen så har väl inte jag någon anledning att säga vem jag är heller?

2010-10-24 @ 17:55:38
Postat av: Petra

Här är tårna helt oömma. Jag har pratat med BÅDA personerna de här inlägget handlar om så ta reda på fakta innan du kommer och slänger lösa ord. Jaja, de är dubbelt så fegt att sitta och kommentera bloggar genom att vara anonym. Sen när blev de fegt att skriva vad man tycker? De spelar ingen roll vem du är eller vad du tycker, jag står för de jag skriver och säger iaf..

2010-10-24 @ 18:18:24
URL: http://pippiluring.blogg.se/
Postat av: Anonym

Konstigt att du har pratat med båda personerna och ändå går ut med syftet att såra

2010-10-24 @ 21:00:19
Postat av: Anonym

Konstigt att du har pratat med båda personerna och ändå går ut med syftet att såra.

2010-10-24 @ 21:02:19
Postat av: Petra

2010-10-24 @ 21:22:57
URL: http://pippiluring.blogg.se/
Postat av: Petra

Om du nu blir så upprörd över att läsa min blogg så kan du ju sluta. Inger tvingar dig att läsa.

2010-10-24 @ 21:28:52
URL: http://pippiluring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0