Jag är vidrig.

Trodde denna dag aldrig skulle komma men nu är den här och jag känner mig lika vidrig som en snigel. Att de skulle hända mig trodde jag aldrig, eller snarare visste att de aldrig skulle hända. Det är nämligen en tandläkare som sagt till mig att de inte skulle inträffa. Jag kunde gå säkert i resten av mitt liv. Men jag visste redan att tandläkare är sliska och äckliga så varför kunde dom inte vara lögnare med? VARFÖR JUST JAG?! Varför ska jag få en visdomstand? Att nånting är påväg ut ur mitt tandkött är då äckligt. Jag hoppas verkligen att jag inte kommer måsta slita ut den. För måste jag de så måste jag nog tacka för min lånade tid här på jorden. Den har varit underbar fram tills idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0