Min stora Kärlek.

Som jag älskar dig, du är mitt allt. Du gör mig glad när jag är ledsen och lugn när jag vet att jag är påväg till dig. Du kan få en regnig dag att verka som solsken och få en kall, hurvig vinter att kännas som en het sommardag. När jag ser på dig så fryser jag till is. Du har allt jag inte ens vågat drömma om, du har även mer än så. I mitten av dig finns ett stort hjärta som kan laga den mat jag känner för och de vet jag att de skulle du göra för mig. Du låter mig handla hur mycket jag vill och du säger inte ett knyst. Din enorma port känns så välkomnande, den känns så hemma. När jag kliver in genom porten till ditt hem så vet jag att jag möts av en stor omfamnade kram av värme. Vad vore mitt liv utan dig? Förmodligen totalt meningslöst och mitt hem skulle vara utan möbler, vasar, värmeljus, ljusstakar, krukor, kuddar, gardiner, stekpannor, glas, tillbringare, galjar, tvättkorgar, handukar och hängare. Den dagen du slutar finnas är den dagen jag tappar hoppet om livet. 
IKEA, jag älskar dig av allt mitt hjärta och den 16:e April så är de du och jag igen. Då ska du även få träffa min mor. Du kommer älska henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0