I've got another confession my friend.

Jag sitter och lyssnar på Sasses spellista på min spotify. Jag brukar göra de ibland. Var bara tvungen att få de ur mig! Jag måste sluta låtsas att jag hatar saker som jag egentligen gillar. Förlåt Brasse, men din musiksmak är inte fy o skam! MEN DE BETYDER INTE ATT VI SKA LYSSNA PÅ DE TÄTT O JÄMT. OKej, jag gillar kolla på fotboll ibland, när jag är själv, inte hockey men handboll kan vara kul. Jag gillar faktiskt cocacola men inte i stora mängder. Jag säger jag hatar cola men jag brukar faktiskt köpa de då och då.
Men detta slår jag fast vid, JAG HATAR : Star wars, sagan om ringen, Harry Potter, Håkan Hällström, låtar som : "Jag vill inte veta vart du köpt din tröja" och Hockey, framförallt Skellefteå AIK. Hoppas dom åker ur elitserien och får spö av löven!
Saker som jag föröker gilla är senap och oliver. Senap har jag gjort stora framgångar med men oliver är bara gott utomlans.

Vilka världsproblem jag har och bli inte självgod för din musiksmak Sasse.


Bara för att han är den sötaste jag sett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0