Till Bebis.

Varför är inte du som kladdkaka? Ju tidigare man tar ut den ju goare blir den. Din mamma är råseg på att baka dig iallafall. Hon verkar vilja ha dig torr och hård. De gör ingenting att du kommer lite tidigare.. Jaja, jag vet att du ska komma kring första juni men jag är faktiskt lite övervänt. Eftersom du inte kan läsa riktigt än och tror inte direkt du kommer och läsa min blogg när du väl kan läsa så kan jag berätta att du ska få världens roligaste gose...djur? Gosebajs och gosekiss kanske?
 
Jag och tant Sasse blev då stormförtjust. Kanske kan bero på att vi inte är lika mogna som din mamma. Hoppas du hörde mig när jag pratade med dig idag, jag pratade ganska högt för att du skulle höra. Hoppas din mamma inte petade dig i skallen när hon tryckte på magen. Isånna fall ska jag säga till henne på skarpen.


Kommentarer
Postat av: ina

Jag och Snarda diskuterade om de där filurerna, och Snarda sade:

"Jag undrar varför kisset är i en hög"

Jag svarade filosofiskt:

"Det skall nog vara en droppe".

Varpå Snarda började klaga för att den inte var formad som en stråle men insåg till slut att det kanske var lika bra.

2011-01-18 @ 13:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0