Varför?!

Idag är jag döende, jag trodde seriöst att mina sista minuter var komna efter jag hade varit i tvättstugan. Jag började hosta så mycket att jag var säker på att alla mina revben var brutna. De räckte dock inte, jag kunde bannemig inte andas, jag trodde jag skulle dö. Så i ren förvivlan ringde jag mamma, jag tänkte att hon måste ju få veta att jag håller på att trilla av pinnen. Men då lyckades hon lugna mig och hon ska komma med en massa saker när hon kommer och hjälper mig packa. Varför kan hon vara hemma med vård av sjukt barn? Bara för att jag flyttade hemifrån för 2 år sen betyder inte de att jag slutar vara hennes unge. Jag skulle verkligen behöva någon som tycker synd om mig och de är då mamma bäst på att göra. Så mamma prata med rönnskär och säg att jag är sjuk, dom är säkert förstående därborta. De här är inte en passande tid för mig att bli sjuk, flytten och ledigheten. Förbannelse. Nä, nu ska jag ta mig i kragen och se om jag får i mig mat, nog för att jag helst bara dricker te idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0